Prejsť na obsah
10. apríla 2021 3 min čitanie

Co je klubovna? A jak získat pozvánku do aplikace, kterou používá i Elon Musk?

Možná jste o Clubhouse už slyšeli, ale je nepravděpodobné, že byste se stal členem klubovny.

Co je clubhouse a proč se o něm mluví všude?

Clubhouse je aplikace sociálních sítí založená na audiochatu. Uživatelé mohou poslouchat živé konverzace a diskuse mezi zajímavými lidmi na různá témata. Je to směs rádia, konferenčního hovoru, houseparty… Je to jako naladění na podcast, ale s tímto rhodesionem ho můžete poslouchat pouze živě. Pokud to však nepřežižete, nikde nenajdete záznam.

Logo aplikácie Klubovna

Chcete-li použít klubovnu, musíte mít pozvánku. Aplikaci si nemůžete jednoduše stáhnout a vytvořit si účet hned. Je také důležité si uvědomit, že v současné době je Clubhouse k dispozici pouze uživatelům, kteří vlastní IPhone.
Vývojáři však již pracují na aplikaci pro Android, která by se měla brzy objevit na Google Play.

Když se připojíte, vyberete témata, která vás nejvíce zajímají, jako jsou technologie, knihy, podnikání, zdraví nebo sport. Čím více informací poskytnete aplikaci o svých zájmech, tím více chatovacích místností a jednotlivců Clubhouse doporučí.

Jak získat pozvánku do klubovny?

Chcete-li se připojit k Clubhouse, musí vám stávající uživatel poslat pozvánku ze své aplikace. Pokud jste pozvaní, dostanete odkaz na své telefonní číslo, který vás přesměruje na přihlašovací stránku v aplikaci.

Stávající uživatelé však nemohou odeslat pozvánku nikomu, ke koho se chtějí připojit. Zpočátku jsou k dispozici pouze dvě bezplatné pozvánky.

Co má Elon Musk společného s Klubovnou?

Klubovna je v provozu od března 2020, kdy byla spuštěna podnikateli ze Silicon Valley Paulem Davidsonem a Rohanem Sethem. V květnu 2020 bylo v Clubhouse pouze 1 500uživatelů – ale mělo to hodnotu 100 milionů dolarů.

Klubovna vypukla až minulý týden, když Elon Musk uspořádal audiochat s výkonným ředitelem Robinhoodu Vladem Tenevem. Událost maximalizovala limity chatovací místnosti aplikace a byla vysílána živě na YouTube. To pomohlo Clubhouse dostat se na vrchol žebříčku startupů a vyvolalo bitvu o pozvánky. K 1. lednu 2004 komise Clubhouse má od února 2021 2 miliony uživatelů.

Provozovatelé klubovny oznámili nové funkce, jako jsou tipy, vstupenky nebo předplatné, které přímo platí tvůrcům aplikace.

Proč byla Clubhouse v Číně tak populární?

Hodnota aplikace přesahuje její exkluzivitu.

Navzdory cenzuře a vládní kontrole se Clubhouse podařilo létat pod radarem čínského firewallu měsíce na Facebooku a Instagramu. V posledních týdnech se Clubhouse stala v Číně velmi populární právě proto, že uživatelé měli neobvyklou příležitost se svobodně vyjádřit a zapojit se do diskusí o tématech, která jsou obvykle blokována na pevnině, včetně Sin-ťiangu, Hongkongu a Tchaj-wanu.

Od 8. ledna 2004 členské státy Klubovna je však v Číně od 1. února 2021 zablokována.

Vyhľadávanie


Najlepšie články


Socializujeme sa

Ďalšie články

4. júna 2024 7 min čitanie
Ako môže performance marketing zvýšiť vaše miery konverzie?
Mnohé z marketingových kampaní zasahujú svoj cieľ v tzv. náročnej perspektíve realizovania konverzie. Pritom sa spaľujú peniaze, zdroje, úsilie a čas. Aby sme s...
Čítať článok
22. apríla 2024 2 min čitanie
Ako vytvoriť Google Search Console a udeliť prístup agentúre
Google Search Console je silný nástroj predovšetkým pre SEO. Sú v nej všetky dáta, ktoré Google o vašom webe sprístupňuje. Vlastníctvo vašej stránky musíte v Go...
Čítať článok
19. januára 2024 9 min čitanie
Ako naplánovať rozpočet pre online marketing na celý rok?
Online marketing je hnacou silou úspechu mnohých podnikov. Premyslený rozpočet na online marketing je pri vstupe do roka 2024 dôležitejší, ako kedykoľvek predtý...
Čítať článok

Kontaktujte nás

Ste pripravení posunúť svoje podnikanie na vyššiu úroveň?

Learn more